donderdag 4 november 2010

Vervolg autoschade vv dagwaarde

Afgelopen dinsdag heeft een vrachtauto tegen onze geparkeerde auto aangereden, zoals ik al vertelde in mijn vorige blog.
Inmiddels is bekend dat onze auto gerepareerd gaat worden. De expert was gisteren nog niet langs geweest, maar het herstelbedrijf is al begonnen met het herstellen. Onze auto vond hij nog in zo’n goede staat – voor een auto van 10 jaar oud – dat deze het verdiend hersteld te worden. Gelukkig!
Over anderhalve week, dus hopelijk net voor het weekend, heb ik de auto weer terug!

Freek kan voor komend weekend een leenauto ophalen bij het herstelbedrijf. Dit is zeg maar een soort service, waar je gebruik van kan maken, wanneer jouw auto hersteld wordt na schade. Dit is dan wel een gewone auto, dus zonder aanpassingen. Ik kan en mag er dus niet in rijden.
Het was mogelijk om een aangepaste auto te huren, maar dit wordt niet volledig vergoed. De eigen bijdrage werd mij te hoog in vergelijking met hoe vaak ik een auto nodig heb. Dus daar zie ik van af.

Het is nu nog ruim een week behelpen en dan staat onze eigen auto weer fijn voor de deur. Heerlijk!

Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten