maandag 10 februari 2014

Ziekenboeg

Even geen volwaardige blog van mij vandaag.
De afgelopen twee weken had ik acht van de vijf schooldagen wel één, twee of zelfs drie kinderen ziek thuis. Vorige week had ik zelf al keelpijn, maar blijkbaar voelde ik niet de rust om er aan toe te geven. Vorige week had ik namelijk alle dagen zieke kinderen thuis.

Vandaag zijn ze weer naar school. Ze waren zelfs zo enthousiast dat voor acht uur de fietsen al buiten stonden. Voor mijn lijf het teken dat ik nu de rust heb om toe te mogen geven aan de bacillen.
Niet leuk, maar het is niet anders.

Natuurlijk wil ik weer veel te veel, maar probeer het rustig aan te doen.
Gewoon een beetje rommelen op internet, niets moeten.
Daarom heb ik besloten vandaag geen blog te plaatsen. Misschien later in de week, misschien niet.

Voorlopig geniet ik van een flinke pot thee met verschillende kruidjes
Volgende week maandag ben ik de hele ochtend van huis en die week erop is het schoolvakantie.
Het zou daarom zo maar kunnen gebeuren dat mijn blogs de komende weken onregelmatig geplaatst worden.
Ik wel ideeën voor de teksten, maar nog niets geschreven. Even snel iets plaatsen zit er dus niet in.
Komende weken dus een beetje rommelig - misschien - en dan pak ik het ritme weer op. (Ik houd wel van ritme.)

Groetjes, Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten