woensdag 30 maart 2011

Ilse deLange in Gelredome!

Wat een ervaring!
Afgelopen zaterdag waren we in het Gelredome bij het concert van Ilse deLange. Vijfendertig duizend mensen; en wij waren er daar twee van. Wat kan ik meer zeggen dan dat het een fantastisch optreden was en dat wij uitkijken naar een volgend concert?

Dit was ons derde bezoek aan een concert van Ilse. Twee jaar geleden in Ahoy en langer geleden in het plaatselijke theater. Freek en ik hopen beiden dat we nog een keer (of meer keren) een kleiner concert kunnen bijwonen. Voordat wij er echter achter komen dat Ilse in de buurt optreedt, zijn de kaarten al uitverkocht. We blijven het in de gaten houden. Het zal vast nog wel een keer lukken. Tot die tijd doe ik met cd’s en een mp3-speler vol muziek van Ilse deLange.

Ik was nooit eerder in het Gelredome geweest en heb ook niet eerder ervaren wat daar aan logistiek bij komt kijken. Maar het was allemaal goed geregeld: op drie locaties parkeerplaatsen, pendelbussen, voldoende ingangen, voldoende eet- en drinkkraampjes (waarbij je natuurlijk wel voor de parkeerplekken, de pendelbussen en het eten en drinken goed moet betalen). Ook bleek het totaal geen probleem dat ik geen trap kan lopen. Er werd ons verteld waar de lift is en we werden zelfs naar boven begeleid.

Een heerlijke avond uit.
Daar heb ik de vermoeidheid en stijfheid de dag daarna graag voor over gehad. Over twee jaar weer bij een groot concert? Of eerder in een plaatselijk theater?
We wachten af.

Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten