maandag 5 januari 2015

2014 – 2015 Een nieuw jaar vol nieuwe tijd

Een nieuw jaar ligt weer voor ons.
Het oude jaar is voorbij.

Het jaar 2014 is, zoals vele jaren hiervoor, omgevlogen. 
Een jaar waarin Bob naar de middelbare school ging en dus afscheid nam van de basisschool en daarmee ook van zijn kindertijd. (Zo voelt het tenminste, omdat zijn houding in één zomervakantie veranderde en hij meer verantwoordelijkheid laat zien.)
Een jaar waarin we besloten om Rick en Ayla naar een andere basisschool te laten gaan en waarin we al konden ervaren dat dit een goede keuze was.
Een jaar dat eindigde met het aflopen van het Freeks arbeidscontract, maar dat ook nog, voor het einde, een sollicitatiegesprek gaf.
Een jaar waarin ik Elisabeths Appelier opzette, waarbij ik allerlei ideeën uitwerkte en leuke reacties mocht ontvangen.
Een jaar waarin nog veel meer gebeurde, zoals de operatie van mijn vader, een heerlijke zomervakantie, het online begeleiden van een groep vrouwen in een studiecoven, bezoekjes aan een nieuwe vriendin, lichamelijke ongemakken.
Een jaar waar ik vooral tevreden op terug kijk, omdat ik vind dat ik – en wij als gezin – goed met alles om zijn gegaan.




Nu ligt er een nieuw jaar open voor ons.
Een jaar waarin we zullen ontdekken hoe de kinderen zich verder ontwikkelen, mede op hun nieuwe scholen.
Een jaar waarin ook Rick naar de middelbare school zal gaan.
Een jaar waarin we zullen ontdekken waar Freek zal gaan werken en hoe hem en ons dit bevalt.
Een jaar waarin ik allerlei nieuwe ideeën voor Elisabeths Appelier uit kan werken en nog meer nieuwe ideeën zal ontwikkelen.
Een jaar waarin een nieuw magazine online komt waar ik aan mee mag werken.
Een jaar vol kansen, mogelijkheden en gebeurtenissen.
Een jaar waar ik, naar ik hoop, net zo tevreden op terug kan kijken als het afgelopen jaar.


Ik wens jullie allemaal een heel goed 2015!

Liefs, Esther 

1 opmerking:

  1. ZZP opdrachten geven zelfstandige ondernemers een uitstekende kans om hun vaardigheden en kennis te tonen.
    zzp it opdrachten

    BeantwoordenVerwijderen