dinsdag 10 september 2013

Een verjaardagweekend

Na een week die rommelig verliep, omdat ik net iets te veel wilde, het raar weer was en er voorbereidingen te doen waren voor de verjaardag van Ayla, was dit afgelopen weekend dan de climax. En een zeer geslaagde verjaardag. En dat terwijl we in juni al het Feest van de Drie Taarten hebben gevierd (drie kinderverjaardagen op één dag).

Zaterdag was het kinderfeestje. De voorspellingen waren de hele week niet al te best, maar uiteindelijk was het een geheel droge dag met temperaturen rond de 21 graden. Helemaal goed voor een feestje in het bos. Ayla is goed verwend met cadeautjes en na een muffin en drinken zijn we naar het bos gegaan voor een speurtocht. Vier meiden die goed aan elkaar gewaagd zijn, allen niet op hun mondje gevallen en tegelijk zorgzaam én gezellig. Ik heb nu al zin in volgend jaar.

De vier meiden op een boomstam. (Ayla is duidelijk de grootste.)

Zondagmiddag kwamen Opa en Oma. ’s Ochtends had ze al onze cadeautjes gekregen en de regen was even niet zo erg, want zo kon ze meteen een begin maken met haar legopakket.
Natuurlijk werd ze ook door Opa en Oma goed verwend. Ze was echt jarig en dolblij met haar cadeaus.

In haar Spaanse jurk met het zwembad van Lego Friends.

En dan gistermorgen de laatste feesthandeling: trakteren op school
Nog een beetje slaperig - het is nog vroeg. Na het ontbijt zag ze er een stuk wakkerder en vrolijker uit.

Geslaagde dagen, maar goed dat het weer geweest is.


Maandagavond begon ik met het schrijven van deze blog. Al schrijvende kreeg ik last van sterretjes. Een voorbode van een migraine-achtige aanval. Het is lang geleden dat ik dat had. Deze aanvallen waren er vooral in de begintijd van mijn fibromyalgie. Ik heb er nu alweer zeker twee jaar geen last van gehad. Dus lag ik gisteravond om 18:45u in bed. De bedoeling was drie kwartier om de aanval te stoppen. Het werd een hele nacht.
Nog steeds is er de hoofdpijn en het misselijke gevoel, de sterretjes zijn gelukkig een stuk minder.
Vanmorgen dus wel deze blog verder afgemaakt. Hierna doe ik vandaag rustig aan. Hopelijk zakt die barstende hoofdpijn en misselijkheid dan in de loop van de dag weg.

Groetjes, Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten