maandag 18 maart 2013

Project vlinders

De afgelopen week kwam er weinig uit mijn handen. Ik had duidelijk last van de kou. Alweer.
Maar ook met “niets doen” en een beetje fröbelen vliegt de tijd voorbij.

Echt nuttig was de belastingaangifte 2012 en meteen wijzigingen doorgeven voor de toeslagen over 2012 en voor de voorlopige aanslag 2013.

Inspirerend was het contact met een selecte groep mensen op internet. Daar heb ik deze week meer tijd ingestoken dan ik in een “normale” week zou doen. Het was goed om hier wat meer in te investeren, juist omdat deze groep mij motiveert, inspireert en ondersteunt in mijn zienswijze op de wereld.
(Lekker vaag, hè! Maar jullie zullen het hiermee moeten doen.)

Ontspannend én creatief was het haken van vlindertjes. Ik wilde iets maken (lees: haken) om aan de tak te hangen, die sinds december bij het voorraam hangt. Bloemen spraken me niet aan, net als eitjes, maar ik wilde wel iets lente-achtigs. Het werden dus vlinders; dertien in totaal, waarvan negen witte en vier gekleurde.
(In totaal heb ik er twee weken aan gewerkt.)


Nu maar hopen dat het komende week beter weer wordt, zodat ik verder kan met zaaien in de moestuin en lekker kan wandelen.
En anders vermaak ik me ook wel weer.

Liefs, Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten