maandag 14 oktober 2013

Behaalde resultaten van mijn creativiteitsvoornemen

Twee weken geleden vertelde ik al dat ik de komende tijd vaker creatief bezig wil zijn.
De afgelopen weken is mij dat goed gelukt en hierbij wil ik mijn resultaten graag met jullie delen.

Sfeervol voor de komende, donkere tijd.
Twee windlichtjes om een waxinelichtje in te branden.

Een blouse van een lekker-makkelijk-maken model

Nieuwe versiering bij het voorraam
Eerst hingen er vlindertjes (zie mijn eerdere blog: http://www.estherav.blogspot.nl/2013/03/project-vlinders.html) maar dat vond ik meer voor de lente en de zomer. Nu mocht het wel wat herfstiger.

Nog veel meer plannen.
Als er weer wat projecten af zijn, zal ik het met jullie delen.
(Behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst, maar het belooft wel veel goeds.)

Groetjes,
Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten