maandag 13 januari 2014

Een overzicht van mijn laatste creaties

In de maanden oktober, november en december heb ik mij goed gehouden aan mijn voornemen om vaker creatief bezig te zijn. Het blijft zo leuk om te doen en ik krijg er zo veel energie van en steeds weer nieuwe ideeën. Met als toppunt (qua ideeën) natuurlijk mijn eigen webwinkeltje.

Eerder beloofde ik jullie om af en toe te laten zien wat ik gemaakt heb. Dat is er een tijdje niet van gekomen, omdat ik veel andere inspirerende ideeën had voor deze blog.
Maar deze week een overzicht.

Groetjes, Esther

Een slinger die ik samen met Ayla maakte en die nu in haar kamer prijkt

Twee keer drie tassen: voor Bob, Rick en Ayla in hun schoen


Verschillende windlichten, ook te gebruiken als pennenbakje
en heel leuk als cadeautje



Een leuke blouse voor Ayla,
net zoiets als ik voor mezelf maakte



Een keer iets anders.
Rond Kerst heb ik voor het eerst sinds jaren weer gekleid
en dit Kerst-/Yulestuk gemaakt



Het laatste project van december: een speciale
muts breien voor Ayla
(door een idee van de winterbeurs in Heemskerk)
(NB voor het eerst weer gebreid sinds 15 jaar ofzo
en dan nog zonder patroon)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten