maandag 30 september 2013

Een creatief najaar

Mijn voornemen voor de komende periode is om vaker creatief bezig te zijn.
Waarom?
- Omdat ik nog zoveel creatieve wensen heb (en er komen er steeds meer bij).
- Omdat het zo fijn voelt als ik weer iets moois gemaakt heb.
- Omdat het bezig zijn voor mij een meditatieve werking heeft.

De herfst is begonnen en dat houdt nu eenmaal in dat de dagen korter worden en het weer minder warm en zonnig, maar juist guurder wordt. Een periode waarin ik vaker binnen zal zijn (en ook wil zijn) en die tijd kan ik maar beter goed gebruiken.

Afgelopen week ben ik goed van start gegaan. Mijn oude naaimandje puilde uit en het speldenkussen was af.

Een nieuw speldenkussen had ik al (gemaakt door mijn moeder, van dezelfde stof als een babyjurkje dat ik ooit droeg). En hier hoorde dus een nieuw – én groter – naaimandje bij.
Zie hier het resultaat:



Dit leek me trouwens een goed project om mee te beginnen, zodat ik nu nog makkelijker en met meer zin de volgende naaiprojecten op kan pakken.

Groetjes, Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten