zondag 23 juni 2013

Rommelige weken

Ik wilde beginnen met de titel ‘Rommelige week’, maar ik verwacht dat het eerder rommelige wéken gaan worden. Ik heb dan ook geen idee in hoeverre ik de komende tijd toe kom aan blogs plaatsen. Na de zomervakantie zal ik mijn ritme weer oppakken (verwacht ik) en tot die tijd zullen jullie af en toe van mij kunnen lezen, maar dat zal niet zo heel vaak zijn, denk ik.

Komende week heb ik elke dag één of twee afspraken in mijn agenda: huisarts, mondhygiëniste, logopedie, garage, sportclubjes, helpen in de schoolbibliotheek, broodjes bakken voor een schoolfeest van Bob, wandelen met een vriendin, een broodbakochtend. Sommige dingen zijn zaken die nu eenmaal gedaan moeten worden, andere dingen zijn gewoon leuk. Maar veel is het wel!

Gelukkig is de kamer van de jongens inmiddels aardig leeg. De kast en de voorleesstoel zijn er al uit en het bed wordt dinsdagavond nu (hopelijk) echt opgehaald. De meeste spullen uit hun kamer staan op zolder. Dus het behangscheuren kan beginnen. Wie weet kan ik daar de komende week mee starten.

De kinderen zijn drukker dan anders. Ze beseffen heel goed dat de vakantie er aan komt. Voor Bob en Rick is het uitkijken naar het Scoutingkamp nu echt begonnen en natuurlijk zijn zij druk door de voorbereidingen in hun kamer. Ayla hoopt volgende week af te mogen zwemmen. En verder zijn de afgelopen weken en de komende weken allerlei activiteiten geweest die te maken hebben met het afsluiten voor de zomervakantie: schoolreisjes, schoolfeest, juffendag, speciale bijeenkomst Scouting, zwemmen in kleding.

Nog even volhouden.

Groetjes, Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten