maandag 12 mei 2014

Van het één komt het ander



In november heb ik zes tassen gemaakt: drie gymtassen en drie tassen voor de bibliotheekboeken. Dit deed ik zonder patroon; gewoon naar eigen inzicht. En als het dan ook nog lukt, is de voldoening extra groot.



Zelf was en ben ik tevreden met het resultaat.





In diezelfde periode ging ook het idee steeds meer vorm krijgen om een webwinkeltje te beginnen. Zoals jullie misschien weten is deze bij het begin van 2014 van start gegaan. In het begin heb ik mij vooral gericht op armbanden en gehaakte spulletjes. Maar het idee om het assortiment aan te vullen met stoffen tassen was er die hele tijd al. Ook bij mij gaat de tijd echter veel te snel. Of komt het omdat ik teveel dingen wil doen en teveel dingen leuk vind?

Deze week heb ik er gewoon tijd voor gemaakt!
De eerste twee tasjes zijn af en zal ik komende week op de website plaatsen.




















Door bezig te zijn, krijg ik zoveel zin en inspiratie om nog meer te maken.
Dat wordt dus een goede tijdsplanning maken en genieten van de momenten dat ik helemaal op ga in het creëren. Dan kost het namelijk geen energie, maar levert het juist energie op.


Groetjes, Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten