maandag 12 november 2012

Resultaat van een weekje ziek

Afgelopen week ben ik samen met de kinderen geveld door een buikvirus. Ayla kon na twee dagen weer naar school, maar Bob en Rick zijn van dinsdag tot en met vrijdag ziek thuis gebleven.
En wat deed ik?
Een beetje verzorgen (de kan met drinken gevuld houden, brood roosteren en appels in kleine plakjes snijden) en verder rustig aan.
Nu is echt rustig aan doen niet voor mij weg gelegd, dus heb ik even goed brood gebakken en met de kinderen de eerste pepernoten.
Verder veel gelezen en gehaakt.

Haken is voor mij inmiddels echt ontspanning geworden – al zal niet iedereen dat begrijpen – en ik heb nieuwe haarspulletjes en armbandjes gemaakt.
Ik ben tevreden met het resultaat en ik hoop dat anderen dat ook zijn.
(Het afgelopen half jaar verkoop ik ongeveer één product per maand via de buurtkapper. Het is niet veel, maar toch leuk om hiervan mijn materialenvoorraad op peil te houden. En het is gewoon leuk om te merken dat anderen mijn producten waarderen.)


Het is pas een jaar geleden dat ik mijzelf leerde haken. Dit najaar wilde ik mezelf leren breien, maar voorlopig heb ik nog te veel haakideeën.
Mijn nieuwe project?
Nieuwe mutsen voor de gezinsleden. Die van Freek is al af.

Groetjes, Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten