zondag 28 april 2013

Een paar dagen goed weer

Het was gewoon wennen. Woensdagmiddag scheen het zonnetje al lekker en was het heerlijk om in de achtertuin te zitten met een boek. Maar donderdag was het gewoon benauwd. Mij hoor je niet mopperen en ook de kinderen genoten ervan. Zeker in de wetenschap dat het de dag erna – tijdens de Koningsspelen – een stuk minder mooi zou zijn.

Donderdag was het tijd om het hok van ons konijn schoon te maken. Het was zo gezegd al benauwd en toen de zon doorbrak, werd het gewoon wárm.
‘Mag ik mijn shirt uit?’ ‘Mag ik in mijn hemd?’
‘Ja, hoor, doe maar. Geniet er maar van.’

En dan heb je dus drie kinderen in de tuin die genieten van de warmte.

Met de zon weg, was het te fris in hemd of blote bast, maar met een shirt aan nog steeds erg lekker.

Dit is wat we willen.

Komende week ook graag!

Groetjes, Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten